top of page

Huzurla Çalışmak

Huzurun olmadığı yerde başarıdan söz etmek imkansız. Evimizde, işimizde, okulumuzda kısacası her bulunduğumuz ortamda huzur çok önemli bir olgu. Sürekli tartışmaların olduğu, seslerin yükseldiği yerde değil başarılı olmak çalışmak bile mümkün değil.

Eski iş yerimde birebir yaşadığım huzursuzluktan bahsetmek istiyorum sizlere. Çok değil sadece 15 gün dayanabildim orada çalışmaya. İş hayatına yeni atıldığım bir dönemde , hatta ilk işimde böylesine üzücü olaylarla karşılaşmak acaba hep böyle mi oluyor diye sorgulamama , her gittiğim yere korkuyla yaklaşmama neden oldu. Böyle durumlarla karşılaşanlar vardır aranızda. Hele ki daha kariyerinizin başlangıcında karşılaşınca çok daha büyük bir yıkım oluyor.

Daha ilk haftadan rengini belli etmeye başladı firma. Yükselen sesler mi dersiniz, kenarda köşeden ağlayan insanlar mı.. En başında bizzat bana karşı yükselmese de sesler, huzursuz oldum bir kere. Birbirlrine olan hitap tarzları, her sorunda birbirlerine sert çıkışları benim mutsuz olmama yetti. Ben işime devam ediyorum o sırada evet ama kafamda hep bir soru 'acaba bana da bu şekilde seslerini yükseltecekler mi ?' . Nitekim ikinci haftada geldi başıma. Suçumsa sadece soru sormak..

Gergin bir ortamda soru sormak da haliyle çekilmez oluyor anladığım kadarıyla!

Küçük , aile şirketlerinde ya da kurumsal olmayan yerlerde oldukça fazla yaşanıyor bu tip durumlar. Çalışmaya , para kazanmaya devam etmek zorunda olup o ortama katlanan çok insan var. Keşke bu huzursuzluğa DUR diyebilsek..

Kısacası saygı yoksa, huzursuzluk çok..

Bulunduğumuz her ortamda birbirimize olan saygımıza , sınırlarımıza dikkat ettiğimiz sürece mutlu çalışma ortamımızın var olacağına eminim ben..


Featured Posts
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Recent Posts
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Connect
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page