top of page

Cevapsız Başvurular


Her gün olmasa da sık sık Cv güncellediğimiz ve sürekli başvuruda bulunduğumuz bir gerçek (belki içinizde hergün güncelleyip başvuranlar da vardır ). Yine uzun bir hazırlık süreci ile karşı karşıyayız. Yeni aldığım eğitimi de eklemeliyim, tarihlerimi güncellemeliyim, referanslarımı kontrol etmeliyim ve daha bir sürü ayrıntı.. Bunca emek sarfedilerek hazırlanmış elinize geçmiş gerçek bir Cv elbette olumlu veya olumsuz geri dönüşü hak ediyor diye düşünüyorum. Ancak ne yazıkki çoğu zaman öyle olmuyor... Yine bir başvurumun sonucunda internet ortamında yapılan bir mülakatla süreç başladı. İngilizce cümleler havada uçuştu adeta. Yine olumlu geçen bir mülakat..1 hafta sonra ilk aşamayı geçtiğim bilgisini aldım ve yönetici ile görüşmem için tarih belirlendi. Buraya kadar her şey normal. Olumlu geçen mülakatın ardından bir sonraki görüşme için ekip lideri ile bir tarih kararlaştıracaklarını ve beni arayacaklarını söylediler. 2 hafta aramalarını bekledim.. Cevap yok.. Ben aradım 'tarihler belirlenmedi böyle aksaklıklar olabiliyor' dediler. 2 hafta daha geçti. Cevap yok.. Tekrar aradım, 'süreç devam ediyor ' dediler. Yaklaşık 4-5 ay geçti hala olumsuz bir cevap bile yok.. "Her Cv red cevabını dahi hak eder " ben bunu savunuyorum ve benimle iletişime geçen tüm adaylara olumlu , olumsuz geri dönüş yapacağımın sözünü buradan da veriyorum!


Featured Posts
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Recent Posts
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Connect
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page