top of page

Verilen Umutlar


Umut etmek , umutlanmak, olacak mı acaba diye düşünmek güzel bir his.. Ancak umut karşı taraftan veriliyor ve sonucu hüsran ile bitiyorsa yine bir kalp kırıklığı..Güzel geçen sınavların mülakatların ardından sanki olacakmış hissi uyanıyor içimizde. Oysa karşımızdaki kişi biraz da olsa tarafını belli etse belki de bu kadar umut dolmayacak içimiz. Belirlenmiş kriterler var , iş tanımları neden yapılıyor? Doğru adayı doğru pozisyona getirebilmek için.. Peki ben o kriterleri karşılamıyorsam, o işin gerektirdiklerine uygun aday değilsem ve mülakatçıya göre ters giden birşeyler olduysa neden belli edilmiyor?

Yine dışarıdan bakıldığında iyi geçmiş gibi gözüken bir mülakattayım. Kendimi tanıtıyor, işe uygunluğumu belli etmeye çalışıyorum. Ardı ardına gelen sorular karşısında sakinliğimi koruyor, uygun cevapları veriyorum. Neden olumlu olduğunu düşünüyorum biliyor musunuz? Çünkü mülakat sonunda yönetici bana;

--'Mülakatımız bitince şuan görevde bulunan kişi dılşarıda, onu görmeden ve neler yaptığını, senden nelerin beklendiğini öğrenmeden gitme' diyor.

Resmen bana yerine geçeceğim kişi ile konuşup ne iş yapacağımı öğrenmem gerektiğini söylüyor..

Sorular soruyorum , yapacağım işin tanımını öğrenmeye çalışıyorum. Sonuç mu ? Hüsran..

Aramıyorlar bile, olumsuz olduğunu tarafıma bilgilendirmiyorlar. Oysa nekadar umutlanmıştım ben.. Sonra duyuyorum ki çoktan başkası işe başlamış bile..

Olumsuzsa görüşüm, baştan belli etmekten yanayım ben. Rengini belli edeceksin ya da emin değilsen fazla umut vermeyeceksin.. Aksi halde karşımızdaki adayı incitmemek kaçınılmaz bir durum oluyor.


Featured Posts
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Recent Posts
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Connect
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page